-2010-04-15


Vi kan det där med att se bra ut.. <3


Ja hörrni, vad har ni gjort dom här senaste dagarna då?
Jag har inte gjort så jätte mycket faktiskt, jag har varit hemma från
skolan sen i tisdags så jag har bara tagit det lugnt och så,
men jag har faktiskt varit duktig och pluggat lite.
I tisdags så kom min älskling och plingade på dörren helt så där
sötnosen hade sprungit till mig hihi.
Och i onsdags så kom han till mig och vi låg ute och solade ett tag
sen gick vi in och kollade på film och mös.
Idag har jag bara varit hemma och inte gjort någonting alls,
har sovit bort nästintill hela dagen hm... nu kommer man ju verkligen kunna sova ikväll!
Men men imorgon blir det skola iallafall, har naturkunskaps prov, ekologi, det kan ju ta sig någonstans
fattar inget av det!


Kommentarer
Postat av: erik

fan ja hoppas de tar sig någonstans..

va fin du är på bilden, är det verkligen du xD?<3

love you<3

2010-04-15 @ 23:10:50
Postat av: Bam Bam

hahah såå söt bild <3



miss you <333

2010-04-20 @ 19:42:26
URL: http://iambaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0