-2010-04-20


 Jag har inte hunnit skriva på ganska länge..
Men men!
I fredags så var jag i skolan för första gången på ett ganska bra tag.
Det var en kort dag som tur var jag slutade 12 och då passade jag på att
åka och sola, det var nya rör och just den gången tänkte jag:
"Ne nu ska jag ha ansiktsförstärkaren på hela tiden" jag brukar inte ha det annars och
självklart blev resultatet väldigt rött. (hm.. bilden)
Sen åkte jag till min älsklings skola och väntade på att han skulle sluta och sen
åkte vi hem och tog det lugnt, och myste!
På kvällen hade Nicole sin födelsedags fest så jag åkte dit, det var
väldigt trevligt! Efter åkte jag hem till Erik och han fick sig
ett gott skratt när jag kom hem, hm.... haha
På lördagen låg vi i soffan hela dagen och kollade på
"A double shot at love with the ikki twins" haha från halv 11 till kl 6, helt sjukt!
Efter det kom vi på att vi kanske skulle gå ut ett tag så vi tog en promenad.
I söndags så åkte jag till stallet på kvällen och jag hoppade, gick helt okej bra!
Har inte ridit på 2 veckor så nu har man lite träningsverk haha.
Idag var jag och dansade och vi har ändrat tema till uppvisningen så vi blir spice girls.
Jag ska vara baby spice, någon som har någon aning om vad
man kan ha för kläder? :)


I miss my baby!
Älskar dig mer och mer hela tiden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0