-2010-04-27

5 underbara månader!



Erik, du är den mest underbara, kärleksfulla, omtänksamma,
roliga och perfekta killen man kan tänka sig.
Jag är så lycklig över att jag har dig vid min sida.
När jag kollar in i dina ögon blir jag helt knäsvag
och när dina läppar nuddar mina blir jag alldeles varm i hela kroppen
och när du har dina armar runt mig vill jag ha dig där föralltid.
Jag älskar dig Erik, du är den finaste människa både på
insidan och utsidan jag vet, du är helt otrolig älskling!
Jag älskar dig <3


Kommentarer
Postat av: erik

va fin text älskling, blir helt tårögd, nästan xD<3

men seriöst, de va jätte fint (L)<3 jag älskar dig också och du är mitt hjärta<3

2010-04-28 @ 23:22:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0