-underbara påsklov

Det är helt sjukt att lovet redan är slut, en vecka går så himla fort.. så nu är man tillbaka i skolan igen, segt!
Jag kommer ihåg att jag drömde en natt på lovet att det var första dagen på sommarlovet och när jag vaknade var jag helt överlycklig enda tills jag kom på att det bara var någon dag tills det korta korta påsklovet skulle vara slut.. inte så kul.
Nu på lovet har jag mest varit med min älskling och myst, bowlat, gått på stan och fikat det har varit helt underbart!
Jag gick på stan med magda och josefine ett litet tag på onsdagen och jag shoppa lite kläder och så. Sen på lördagen var jag med magda ett tag på kvällen och vi satt hemma hos mig och pratade och åt kakor haha!
Sen åkte jag ner på stan och mötte erik och så åkte vi hem till mig :) <3
I söndags så åkte jag och erik till ikea med hans mamma, jag blev ganska så sugen på att flytta hemifrån när man gick och kollade på alla grejer hehe. Sen efter ikea åkte vi till eriks mammas kompis och fikade och så, sen på kvällen så hade vi det super mysigt verkligen! Vi var lite busiga också.. hihih. Underbar dag <3







I can´t explain how much you mean to me
Jag älskar dig Erik<3


Kommentarer
Postat av: erik

hahah busiiiga och de blev bra ;) älskar dig så mycket du är helt underbar, helt omotståndlig<3

äslkar dig<3

2010-04-13 @ 22:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0