-2010-08-09

gokväll
jag lovade att lägga ut lite bilder från skåne.
Så det tänker jag göra.
Men först lite om min dag
Idag har jag tillbringat den största delen av dagen med Nicoolee.
Vi träffades på stan vid halv 12 ungefär och gick och luncha på spicy,
och sen gick vi och fika och så fikade vi lite till.
fram till halv 5 ungefär.
Det blev en massa skratt, flams och mycket prat.
Super trevligt! (FÖRLÅT nickie, slå mig inte nu, för det var faktiskt TREVLIGT)
Efter det åkte jag till min fina fina cleo och så tog vi en tur i regnet, alltid lika mysigt med regn....
Och sen skjutsade mamma mig till min kära erik och jag åt där.
I miss you babee.... :(<3

Här kommer iallafall lite kort från dom senaste 2 veckorna :)
oredigerade och allt.


ni måste ju bara kolla in min snygga fot, haha love it

underbar utsikt från terassen :)








<3


Kommentarer
Postat av: Annapyttipanna

Ni är så himla fina tillsammans :)

2010-08-10 @ 15:35:48
Postat av: Sanna

Åh tack anna!:)

2010-08-10 @ 21:45:25
Postat av: erik

älskar dig<3

2010-08-11 @ 14:14:39
Postat av: NikkiNectaNicoleNikkipikkiNicolinaNico-Pico

TREVLIGT, assåå ja döör! hhahah men okej, ja erkänner de va TREVLIGT ;D<3

2010-08-12 @ 10:01:10
URL: http://nicoleangten.blogspot.com
Postat av: Olafalma

Very informative...God Bless

2011-05-25 @ 09:52:18
URL: http://olafalma.blognext.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0