-2010-08-16

Hallojsan!!
Nu är det inte många timmar kvar alls hörrni!
om 7 timmar ska vi upp hihih!
Så nu packas det förfullt :)
Annars idag så har jag gått på stan med nicooole,
det blev en lunch på spicy och sen fika på waynes
och vi blev ner skjutsade och hämtade av erik.
Och nickiepickie mådde såååå bra! hahah ;D
På eftermiddagen åkte jag hem till mig och packade för fullt och nu sitter jag hemma hos erik.
Jag är riktigt nervös nu alltså, min mage gör så ont och jag bara svamlar en massa skit, hahah helt stissig!
ska hjälpa min älskling nu!
PUss


lilla nike hihi!

nickiepickie o jag på stan!

Kommentarer
Postat av: nicolina

hahahahh men ja kan svära på att din mage inte ens har en fjärdedel så ont som ja hade! moahaha! Somsagt lyssna på mina riktigt niciga råd ja gav er på sms ;) asså ja halvsov typ hahahha

ciao bella!

<3

2010-08-17 @ 09:45:21
URL: http://nicoleangten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0