-Mallorca

Hooola!
I tisdags kom jag och Erik hem ifrån Mallorca!
Vi var 1 vecka på Alcudia.
Vi hade världens underbaraste vecka.
Under veckan solade och badade vi varje dag och på kvällarna gick vi ut och åt på mysiga resturanger och tog en drink på någon bar, och några kvällar blev det party på bells.
Vi har haft sol och över 35 grader varje dag och det var varit den bästa semestern i mitt liv! <3

Jag tänkte lägga in en massa bilder så här kommer del 1 :)

Först vill jag bara gratta min pappa som fyller år idag! <3<3











utsikten från balkongen

utsikt från balkongen

första kvällen





andra kvällen



hahah farfar, här sitter vi på göta kanal ;)


Det får räcka för ikväll, börjar bli riktigt trött nu..
lägger in mer senare!

Kommentarer
Postat av: bull

Shimmshimm shuue,

najsiiga bilder hörrö,hahah ;D <3

Du får visa mej dom mer galna bilderna sen hahha



beijooos <3

2010-08-29 @ 17:23:53
URL: http://nicoleangten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0