-2010-12-07

Nu var det väldigt länge sen jag skrev.
I fredags så skulle min kära pojkvän gå modevisning på silk.
På dagen sprang jag, johanna och rebecca runt som små nissar och hämta kläder runt om i olika affärer och lämna av på silk och på kvällen följde jag med erik till smink och hår fixet sen drog vi hem på lite för fest höhö och vid 10 lämnade han av lilla fnittriga mig.
Jag gick och la mig ganska tidigt för att jag skulle upp 7 morgonen efter.
kl 2 vaknade jag av att min mobil ringde och han sa att han var på väg hem och så, sen sa vi godnatt och hejdå och när jag precis somnat igen ringde det igen och då han ba: jag är påväg hem till dig nu, kan du komma och öppna sen?
hahah så helt plötsligt sen var han utanför och han sov hos mig :)
Vid 8 åkte jag iväg och eftersom att jag skulle på Michelles dop så kom jag hem från ULK vid 13 då sov han fortfarande.
Dopet var jätte fint och michelle jätte söt.
På kvällen var jag med Erik och även då gick hag och la mig tidigt, fast lite försent endå. Vid halv 9 kom mamma och hämta mig och så bar det av till strömsholm igen.
Efter en lång dag kom trötta lilla jag hem, och det var så underbart och krypa ner i sängen och sova hihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0