-2010-12-09

holabola!
ikväll har jag varit på bio med min kära nicoleee!
guu va vi var störda på riktigt,
innan allt börja satt vi och sjöng noche de sexo.
Sen satt det några bakom som rapa, jag ba: men eeeuw!
han ba: men ursäkta då.
Sen skulle jag berätta för N och jag ba: alltså... fan va vidrigt! *diviga handen*
och FILMEN!
herregud,
bra som fan va den! piranha 3d jag var så himla rädd hoppa fler mete varje gång det blev något läskigt.
och jag älska slutet, satt i typ 5 minuter efter att alla hade gått och bara gapa hihi.
Efter filmen satte vi oss på en bänk och mina resenstioner om filmen va: "jag mår illa, jag fryser, mitt hjärta bankar och jag är i chocktillstånd."
Vi tog pulsen på N´s mobil, och jag hade 114 i puls efter filmen, gud jag var helt upprörd!
Sen råka jag säga fel också och sa: jag hatar när folk vet vem man är när man själv inte gör det...
men jag menade: jag hatar när folk vet vem man är när man själv inte vet vem den är.
hahah fint!
krångligt inlägg men kul var det!

ledig imorgon weho!
puss

Kommentarer
Postat av: nicoliiiita

HAHHAHA de va inte fan va äckligt de va fan va VIDRIGT de va ju de som va grejjen ju hahahahha :D Men grym kväll hörrö kmr sova med att hålla mina fötter i mina händer!! hahah XD <33

beijos <3333

2010-12-09 @ 23:06:23
URL: http://nicoleangten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0