-2010-12-27


1 år och 1 månad!
Erik jag älskar dig mer och mer för vajre dag som går
Även fast jag skriker, bråkar och gråter för ingenting så är det
faktiskt just i dina armar jag känner mig som tryggast
det är där jag mår som bäst!



På våran 1 år och 1 månads dag överaskade jag erik med
att ha bokat bubbel pool på glada oxen.
Det var så himla mysigt verkligen, helt otroligt!
Sen senare på kvällen bjöd han mig på bio Tron legacy 3D
och mc donalds efter, super mysigt!
Men lika mysigt var det inte när vi skulle ta bussen hem halv 1 och insåg att bussarna slutat gått...
så vi fick ringa och väcka våra stackars föräldrar så kom urban och hämta! :)


Kommentarer
Postat av: nicoliiiita

Nej men OJJ den här bilden hade nicolita inte sätt :O vart hålleruu handen lilla flicka :O porrigt värre ju :O mén för livet här vafan :O

2010-12-31 @ 16:44:26
URL: http://nicoleangten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0