-2010-02-23

Nu har jag varit sådär dålig på att skriva igen.. usch och fy!
Men men, idag följde Erik med mig på dansen, (fast han fick inte följa med in och kolla, stackarn :( ) Skulle prova Reggaeton istället, och det var as kul, verkligen!
Det kändes som om det passade mig perfekt :)

I lördags hade Erik sin 18-års fest, det kom väldigt mycket folk måste jag säga!
Det var riktigt trevligt faktiskt hihi :) Tyvärr var jag inte helt fit for fight den kvällen, men endå liksom ;D

Ne nu sket de sig att skriva pga av min kära älskling som kan ta sig i brallan eller något, men jag älskar dig endå...... <3

Förresten så åker min baby till skåne imorgon, och blir borta i 5 jävla dagar, helvetes jävlar alltså jag kommer sakna dig så mycket :(:(<3


Vi är störda så det räcker till och blir över... love you <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar dig också hahah xD fätt klockrent stoldskott ;)<3

2010-02-23 @ 23:09:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0