-Glad alla hjärtans dag!

Halloj!
Har ni gjort något speciellt eller extra mysigt idag på alla hjärtans dag?
Jag har tillbringat dagen med min underbara älskling, vi har haft det super mysigt!
Vi har setat ute i solen ett tag och solat, det var så otroligt skönt, riktigt varmt faktiskt, satt utan jacka och grejer.
Hur underbart är inte det? Snacka om att jag började längta efter sommaren som en tok!
När vi gick in igen så tänkte vi kolla på film, och samtidigt käka en röd hjärt tårta som älskling hade med sig! :) Så otroligt god! Först skulle vi kolla på bookeyman den var väldigt seg och lite små konstig, hm.. ne inte så bra! Så vi bytte film efter ungefär halva och började kolla på Case 39, den var as bra!
Väldigt läskig måste jag säga.
Vi var helt jätte trötta båda två så efter filmen så la vi oss och sov ett tag och jävlar va skönt det var, skulle kunna ha sovit hur länge som helst. Jag höll på att somna under filmen men lyckades hålla mig vaken, förstår inte hur erik lyckades hålla sig vaken, med tanke på att han bara sovit ungefär 4 timmar inatt, den galningen! ;o






Jag har haft en riktigt underbar dag! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

underbart att vara med dig:)<3

2010-02-14 @ 23:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0