-mys i snön

Hahah oh yeeeah, ola gick vidare till final!
Jag lovade min älskling att om Ola inte gick vidare skulle jag ut och rulla i snön, men men funderar på att göra det av glädje istället.....
Sen slog jag och Erik vad om att han skulle hitta Olas låt på t.ex youtube innan 00.00 och han har inte gjort det än, han har 13 min kvar att leta.. och hittar han den inte så åker han ner i en snö driva. Det ser ganska mörkt ut just nu så jag får nog mig ett gott skratt! :)




UPDATE!
Nu var det gjort.. ehm.. ja lite, eller ganska så väldigt kallt var det..







Pusselipusspussspuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahah klockren bild gumman!<3

2010-02-07 @ 21:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0