-Såå segt!

Jag sitter i skolan just nu och har absolut inget att göra, har en jätte lång lektion eller det är två lektioner som är ihopsatta och vi fick göra vad vi ville och det vi behövde. Men jag har ingen ork att göra någonting. Jag har iallafall bestämt att jag ska välja att argumentera om skoluniformer. Så nu är det bara att trycka upp word och börja skriva.. Men jag orkar inte nu. Snart....
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om heller men jag skriver just nu mest för att få tiden att gå. Men men.. hm.. idag då.. imorse kom jag till skolan lite senare än vad jag skulle, kom dit vid 10, inte bra alltså, men jag var helt slut i hela kroppen verkligen och orkade inte gå upp! Sen hade vi musik och det var faktiskt riktigt kul, shit alltså jag blev helt chockad vi kollade på en musikfilm typ och hörrni! Enrique Iglesias kan itne sjunga?!?!!? Jag dooog, helt otroligt alltså....
Nu på eftermiddagen när jag kommer hem sen så ska jag åka till Tortuna och rida, får se hur det går! Ännu en galen häst I think....!
Imorgon så börjar jag klockan 1(!) Fan va skönt! Ska bara bowla 1 timme sen slutar jag, underbar dag!
Så jag funderar starkt på att gå upp ganska tidigt och åka till stallet på morgonen istället så behehöver jag inte stressa dit på eftermiddagen! :)
Ne nu måste jag nog ta och börja skriva lite.....

Vi hörs!


Kommentarer
Postat av: Anonym

låter ju skitans bra älsklign!! :) pappa och jag ska dra och bowla! du får säkert följa!! :) puss älskar dig<3

2010-02-04 @ 22:01:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0