-Helgen

Har haft en underbar helg med Erik!
Har sovit hos honom hela helgen och det har varit super mysigt.
I lördags åkte vi med mamma och ubbe till Stockholm och jag och Erik åkte ner på stan medans mamma och ubbe åkte till Anna och henrik. Vi sprang runt i en massa affärer och frös, det var så otroligt kallt ute!
När klockan började närma sig 5 så tog vi tunnelbanan tillbaka, sen åt vi där och så, riktigt mysigt!
Vid halv 7 tog vi bilen hemåt och åkte hem till världens underbaraste erik. Där satt vi uppe hela natten och spelade guitarhero eheh.... Sämst va man men kul vare :D 
Idag har vi bara slöat hela dagen, så otroligt skönt och inte behöva göra något speciellt, det känns som om jag verkligen behövde en sån här dag då man inte gör någonting alls liksom! :)

I stockholm köpte jag:

Svart prickig t-shirt - Monki
Lila linne med dragkedja - Monki
Skor - Din sko (Dom skorna jag kollade på i E-tuna för ett tag sen, dom var nersatta nu från 600 till 200, så jag passade på att köpa dom! Jag liksom dog när jag såg dom.. på riktigt alltså! )


Dom här skorna ;D
 
Jag älskar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0