-Igår slog vi klackarna i taket..... maybe a little to much...

Först så vill jag bara önska er alla ett gott nytt år!
Gjorde ni något skoj på nyår då?
Jag firade nyårsafton tillsammans med min älskling och några kompisar.
Vid 6 ungefär åkte jag till Erik och vi åt med hans familj, super mysigt!
Sen drog vi till pettersberg där Ida mötte upp oss och vi drog till någon fest där var vi bara ett litet tag sen drog vi vidare till Vallby på en annan fest, as kul va det. Super trevliga människor och så.
Vid halv 12 fick vi skjutts ner på stan och var där lite innan 12. Sjukt mycket folk och smällare och grejer. Det var skit kallt men trevligt.
Sen på kvällen tog jag och baby bussen hem och jag sov hos honom <3


heheh... puss..



Jag älskar dig <3


hahah i have no idea.....





Hoopas ni hade en super nyårsafton! Jag hade as kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0