-stan med NA :)

Halloj :)
Igår kom älsklingen hit, de va super mysigt. Vi hade en liten tjej kväll haha, baby målade mina naglar faktiskt, och jag måste säga att han var as duktig på det ju! Dom blev super coola, kanske lägger upp en bild på de ikvälleller imorgon :)
Imorse var vi tvugna att gå upp jätte tidigt för han skulle upp och jobba. Tänkte gå och lägga mig igen efter att baby hade åkt, men blev ganska pigg så jag la mig i soffan och väntade på att Nicole skulle höra av sig. Vi bestämde att vi skulle träffas på stan vid 12 ungefär, så ska vi luncha. Ska blu super trevligt, de var så himla längesen verkligen! Så de ska bli jätte kul! :)

Ne nu måste jag springa och fixa mig, annars hinner jag aldrig ner på stan :)



Beso
/


Kommentarer
Postat av: [email protected]

feeeeeeett fiiina ögonn!!!!!!1>3 :=) te amo<3

2010-01-09 @ 18:12:17
URL: http://bilddagboken.se/p/frontpage.html#a
Postat av: Arntdaniella

Very interesting site, beautiful design, thank.

2012-01-04 @ 18:57:38
URL: http://arntdaniella.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0