-träningsverk imorgon kanske?

jag kan tänka mig att jag kommer ha träningsverk imorgon hehe, red 2 h i rad, bytte bara häst i mellan. första lektionen var ett dressyrpass där vi körde sluta, det gick ganska bra, fick honom att flytta sig riktigt fint några gånger så det var bra det! Lektionen efter var ett hoppass, vi hoppade en 3 kombination, det gick super bra, hoppade en ganska seg häst som jag faktiskt fick lite fart på. vi hoppade runt 1 meter, och hon vägrade några gånger i början men sen hoppade hon ett jäkla hopp och vi hamnade lite fel så jag låg typ dubbelvikt på hästryggen hehe såg riktigt fint ut, men vi klarade de iallafall. Sen lyckades jag ju självklart med att göra en grej jag alltid alltid lyckas göra nu dom här senaste typ 3 gångerna jag hoppat, tvärnitat framför hindret och och haft ett litet i believe i can fly moment och landat framför hästens hovar, mmmmm så mysigt :):)

hahah hoppas någon förstår vad jag skrivit, känns som jag bara skrivit en masssa skit



Hahah jag älskar verkligen den här bilden... I believe I can fly.... lalala


Kommentarer
Postat av: [email protected]

hahahah xD men älsklingen då ;) undrar när det blir ett riktigt i belive i can fly moment då du faktisk flyger på riktgit :D jag förstår lite det är nog för mig :D haha, ska dra nu till sjukan =/<3 vi hörs älskling, älskar dig<3..kan ju smsa när du är vaken :)? puss<3

2010-01-14 @ 10:00:33
URL: http://bilddagboken.se/p/frontpage.html#a

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0