-underbara skåne!

Nu är jag hemma igen efter några underbara dagar i skåne med älsklingen och hans familj!
Det har varit super trevligt och jätte mysigt.
Vi har hälsat på hans söta morfar :)
Sen gått lite på stan och åkt runt lite.
Ååååh det är så himla fint i skåne alltså! :)
Vi har haft jätte kul.
Juste vi var på bio en kväll också, såg Avatar, den var faktiskt mycket bättre än jag trodde, Erik blev helt kär i den iallafall ;)
Inatt låg jag och skrattade mig igenom den större delen av natten medans baby låg och sov, lite för bra kanske? :)  men tyvärr kändes de ganska mycket på morgonen när man skulle upp typ 8.. Ville inte upp alls alltså,. Men men jag sov i bilen sen istället!

Tack för en underbar resa älskling jag har haft det underbart! <3


trött och fin..... yeeeeah!

hahah älskar bilden! I´m dead.... typ


<3








babys dröm bil <3




Jag älskar dig! <3


Kommentarer
Postat av: [email protected]

Helt underbart var det med dig älskling, jag älskar dig så mycket och det var hur mysigt som helst. Helt klart ett minne som fastnar uppe i skallen :)

Älskar Dig<3

2010-01-07 @ 22:27:03
URL: http://bilddagboken.se/p/frontpage.html#a

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0