-2010-07-13

Inatt eller imorse eller vad man nu ska kalla det, iallafall kl 7 på morgonen vaknade jag av en kudde i huvudet och två stora bruna ögon som kollade frågande på mig, samtidigt som han sa: Va fan håller du på med?
Hehe jag hade gått och lagt mig på golvet på natten för att det var så varmt i sängen och Erik vaknade kl 7 av att jag sparkade till sängen haha.  sjukt!

På dagen var det tänkt att åka till Framnäs men planerna ändrades och vi solade och badade hos mig istället.
Och vid 6 tiden ungefär tog jag mig ut till stallet och till min fina fina Cleo som jag för första gången på flera veckor började trava lite smått, hon börjar bli bra nu igen!  Hon gick jätte fint men värmen var jobbig för båda två och dessa jävla bromsar gör mig galen!!!!!!
Jäklar vad jag jagade dom idag! Men som straff för det fick jag ett jätte bett på handleden och nu är jag helt uppsvullen där också :(

Ne nu ska jag gå och umgås med min kära pojkvän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0