-2010-07-14

Hola!
Idag har jag varit hos Magda och hälsat på.
Hennes lilla bebis är ju bara för söt!
Vi satt och pratade om allt och inget i flera timmar, så skönt!
Sen gick jag hem till pappa för han skulle skjutsa hem mig och då träffade jag min lilla babybrother som satt i sandlådan och lekte.
Nu sitter jag här helt ensam och övergiven haha.
Jag saknar min älskling så mycket, helt otroligt mycket!! :(
Nu ska jag gå och ha en Gossip Girl maraton tror jag!
Ill tycker jafg synd om mig själv
I´m mrs lonely
I have nobody by my side
la la la la

Så farligt kanske det inte är, men det känns helt fördjävligt om ni vill veta, jag har så tråkigt WEHOOOOOOO! :D


lilla nikiiiie<3


I love you so damn much!
Du är mitt allt, Erik <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0