-2010-07-15

Halloj!
Jag har hunnit med en hel del idag tycker jag faktiskt,
Imorse åkte jag ett litet tack till Nickipickie och pratade en hel del. Trevligt!
Sen åkte jag tillbaka till min älskling och så tog vi bussen ner på stan och åt med hans mamma
och sen gick vi lite i affärer också.
Och nu sitter jag här hos honom och sen åker vi hem till pappa!

Juste hörrni!
Inatt typ vid 2 eller nått blev det strömavbrott här!
SHit jag höll på att skita ner mig alltså.
Jag satt och kollade på film medans erik satt vid datorn och så bara slockna allt.
I 1 jävla timme alltså! 
Så vi gick ut ett tag och gickl men det var lite kyligt så vi gick in igen och satte oss i sängen med en ficklampa.
Sen vid 3 igen började allt fungera igen :)


I never thought I'd be in love like this
When I look at you my mind goes on a trip
You got me thinking about our life, our house and kids
Every morning I look at you and smile
Cause boy you came around and you knocked me down

Jag älskar dig Erik Norling <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar dig mest älskling<3

2010-07-22 @ 00:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0