-2010-07-23

Godkväll people.
Nu har jag äntligen packat klart allt.
Och imorgon bär det av till skåne, med mamma och ubbe och sen åker min älskling med sin familj.
I 2 underbara veckor!
Det blev en resväska, en ryggsäck med BARA skoooooor!! och en "handbagageväska" med massa smink, hårprodukter,  smycken och mindre väskor och sånt, och sen min vanliga handväska. hm... hoppas jag får med mig allt (A)
På kvällen  har jag varit hemma med erik och så var mormor och mina bröder här, det var trevligt.
Och jag blev lite firad i förskott av mommo och robin o tobbe.
Jag fick hårprodukter, mascara och en jätte söt klänning!
Klänningen satt perfekt!!
(älskling om du läser det här innan imorron, du skulle ha seeeeeettttt! den var underbar :D<3 )

Nu ska jag ta och försöka gå och lägga mig eftersom att jag ska upp ganska tidigt!
seee yah.




You make my heart beat twice<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0