-2010-03-09

Imorse när jag åkte till skolan så var min älskling så söt och kom ut och hejjade på mig medans jag väntade på nästa buss, vi satt ute i solen och mös, super mysigt! :)
Skoldagen rullade väl på som vanligt, och efter skolan åkte jag till stallet lite snabbt till min lilla bebis rambo som ville in från hagen, pigg var han också, kul.
Nu på kvällen har jag varit och dansat och det är som sagt super kul, men jag tvivlar på att jag kommer lära mig dansen, känns sämst, kul det också.

Njee, nu ska jag bara gå och lägga mig under mitt jävla täcke, kul.

hare så bra people


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha lägg dig under ditt täcka du haha xD godnatt:) älskar dig grymt mycket /erik

2010-03-12 @ 02:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0