-2010-03-30

Idag har jag fått mitt första påskägg för iår höhö, av ingen mindre än min favvo polle Rambo :)

Idag har jag inte gjort så mycket förutom att varit i stallet ett litet kort tag och sen var jag och dansade, det gick as bra och var super kul faktiskt.. vi har bestämt vad vi ska vara på uppvisningen och sånt nu också så de är skoj.
Nu på kvällen har jag bara setat här vid datorn och tagit det lugnt.
Imorgopn har jag en kort dag, börjar halv 11 och har en lektion till 12 sen slutar jag, så otroligt skönt! :)


Kommentarer
Postat av: Noaadine

Great website and thanks for sharing. If you ever need to exchange links please contact me.

2011-02-26 @ 21:19:02
URL: http://noaadine.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0