-mysig dag

Jag vaknade kl 10 imorse av att klockan ringde och trött som ja var så kämpade jag mig upp och gick och skulle ta ett varmt bad, och när jag sätter på kranen så kommer det inge vatten och jag fattar ingenting... så jag provar en massa olika kranar men ingen funkar så jag ringde till urban och han visste inte heller vad det var men sen kom han på att han hade sett någon lapp för länge sen att dom skulle stänga av vattnet, vilket tydligen var idag. Och jag kände mig riktigt riktigt äcklig och ofräsh så ja.. det blev ingen skola idag, för min del. Så det blev en lugn och skön dag, tog det lugnt på dagen och vid 2 mötte jag upp erik, halva vägen hihih :) Sen tog vi en promenad i det mysiga vädret och vi gick förbi min gamla skola, träffade en massa gamla lärare, super kul :) Efter det gick vi hem och kollade på film och mös!

Hörrni, har ni gjort något speciellt på lovet?
Jag har mest tagit lugnt och varit med min älskling hela veckan, det har varit super mysigt verkligen!
Det behövdes verkligen en veckas ledighet från skolan, det har varit så skönt! :)





hahah..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0