-Romme

I lördags var jag och Erik i romme och åkte skidor.
Det var super mysigt och jätte kul :)
Jag måste bara säga att jag var nog en fara för skidåkarna haha..
jag och liftarna passade väl inte direkt så bra ihop..
Jag åkte snowboard för första gången i hela mitt liv, och jävlar... vad jag ramla :)
det var en hel del blandade känslor just då kan jag ju säga, jag blev glad när jag kunde stå upp, arg när jag ramlade och galet frustrerad när jag ramlade över en stackars människa i liften och sen inte visste vad jag skulle göra, stackars min älskling, han fick stå ut med mycket, men kul hade vi iallafall, visst? :D
Morgonen efter vaknade jag av att jag knappt kunde röra mig, hjälp vilken träningsverk jag hade i HEEELA kroppen.. hihi!









Tack älskling för en underbar dag! :)<3

Kommentarer
Postat av: erik

förlåt att jag inte skrivit :) bättre försent än aldrig ;) det var en jätte mysig helg, och du va GRYYYM på snowboard måste jag säga, verkligen stolt och imponerad älskling! :b älskar dig!!<333

2010-03-26 @ 07:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0