-such a beautiful day

Har haft en super mysig dag med min älskling! :)
Dagen började med att jag tog bussen till skolan och solen lös och det var allmänt underbart väder!
Och vid 12 kom Erik till min skola och var med på matte lektionen och sedan gick vi ner till fotostudion och jag fotade Erik, och så var David snäll och tog några kort på mig och Erik. Efter skolan tog vi bussen ner på stan och så gick vi och solade, jävlar vad jag är avundsjuk på Erik fan han blev ju hur brun som helst!? Herregud säger jag bara.... hihi. När vi hade solat klart var vi jätte hungriga och så bjöd älsklingen mig på spicy hot, riktigt gott, och super mysigt, tack älskling! :) Sen gick vi runt lite snabbt på stan ett tag och så tog vi bussen hem, när vi kom hem tog vi det bara lugnt och hade de super mysigt!







I love you!

Kommentarer
Postat av: Anonym

myys dag verkligen, älskar dig så mycket sanna maria palmlöf!<3

2010-03-15 @ 23:28:49
Postat av: josefine

haha sjuk han var den dagen då!? det var därför han var så fixad! haha

2010-03-16 @ 23:42:04
Postat av: ERIK TILL JOSEFINE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

men lilla du, josefine? vad spelar det för roll. vill du veta sanningen, jag var där för att jag ville dit och jag visste inte om att jag skulle plåtas..det blev så när vi fick reda på att vi fick tid över och då sa jag att vi kunde gå till studion för att både sanna & jag hade snackat om det ett bra tag sen. och brukar jag inte "fixa" mig när jag ska någonstans?

snälla...varför bryr du dig ens?

2010-03-17 @ 23:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0