-2010-05-10

Som ni kanske ser så har min blogg fått ett nytt utseénde :)
Va tycker ni?
Jag tycker det blev jätte bra!
Tack Jennifer!

Så.. vad har hänt dom här senaste dagarna?
Jag har varit massor med min underbar älskling!
Du är verkligen det bästa som finns <3

Annars så har jag varit i skolan och sånt tråkigt men också varit ute och ridit på söta Cleo, som jag förresten ska åka till imorgon också.
Juste igår hade vi dansuppvisning på dansen. Det gick lite si så där, jag var lite lost på vissa ställen, men men jag är rätt nöjd iallafall!
Jag har inte så mycket att skriva just nu känner jag..
Så jag ska nog ta och krypa ner i sängen tror jag, jag känner mig inte helt pigg och fräsch heller.
Jag är helt slut och så har jag fått ont i halsen från ingenstans och min mage känns inte heller så fit for fight,
den verker och mår illa, usch usch!
Så nu ska jag nog sova.

Godnatt!


I love you baby!<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, stackars din lilla mage! kom hit så ska du genast få en kyss på den (L) jag älskar dig Sanna<3

du kunde ha skrivit om när vi bråka vid P och när du bara kolla på film undertiden ;)

2010-05-11 @ 17:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0