-2010-05-11

Halloj!
Idag anmälde Fia mig till Pay and jump med Cleo som är på torsdag, i Julpa.
Ska hoppa en 70 klass, det känns bra att börja med det iallafall :)
Det ska bli super spännande! Är lite nervös faktiskt hihih...
Idag hade jag och Cleo våran egna lilla hoppträning, det gick super! Min lilla pärla hoppar nästintill allt, det känns jätte bra!
Hon är så snäll också, hon hoppade till och med när vi kom fel i en liten 3 kombination, hehe vi kom fel redan på första men rätade på oss och red på mot andra och där kom vi också fel och då tappade jag balansen lite och så kom 3an inte så himla långt efter det så hoppar hon av mot det och även där blev det lite fel, hon hoppade av för tidigt så jag tappade balansen ännu mer och tappade tyglarna så sista hindret hoppade jag utan tyglar och helt i obalans. Men hon var så snäll och galupperade lugnt och fint efteråt :)
Annars gick det super bra och vi fick till ett par riktigt fina språng!
Och underbart väder var det också, kan det bli bättre?

juste jag såg att Erik hade kommenterat att han tyckte jag skulle ha skrivit igår om ett litet bråk på en parkering i söndags, haha.
Det var såhär att vi hade precis varit på dansuppvisningen och jag satt och kollade på filmen mamma hade spelat in och mamma började backa ut och vi kom ut från parkeringsrutan och vände bilen för att köra ut, då vi hör en annan bil tuta som en galning och vi inser att han höll på att backa in i oss. Så vi började köra för att flytta på oss och då fortsatta han tuta och tuta och då blev mamma arg och stannade bilen precis bakom och stängde av motorn så hans bil inte kunde köra, hahahah!
Sen kom hela familjen ut ur bilen och skrek på mamma och mamma skrek tillbaka, och dem slet upp dörren och höll på, då hoppade erik ut ur bilen, utifall gubben skulle få total ryck. haha sen gick gubben och en tant började prata lugnt och vi åkte.
Och hahah undertiden allt det där hände satt jag fortfarande och kollade på filmen.. hm...? Pausade ibland för att kolla vad som hände och sedan fortsatte jag hahah, fattar inte riktigt vad jag tänkte med. Men fint var det iallafall!

Kommentarer
Postat av: Josefine

Haahaha!! det skulle jag vilja se! med din mammas temprament! :P

2010-05-14 @ 22:26:05
Postat av: Steinanna

Congratulations on a job well done. Thanks

2011-11-10 @ 13:13:21
URL: http://steinanna.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0