-2010-05-16

Hallojsan!
I tordags var jag på Pay and Jump med min pärla, hon var jätte duktig fast lite vinglig och vi fick ett nedslag.
Men annars jätte fin!
Lägger in kort imorgon, mitt internet funkade inte på min dator, där jag har alla korten.

Jag har också varit massa med min baby, super mysigt verkligen. Du är bäst! <3
Sen har jag träffat både Josefine och Magda, och också klippt mig :)
Min kära mamma kom hem idag från Barcelona.
Så nu på kvällen har jag setat och pratat mycket med henne, var jätte kul o lyssna på vad dom har haft för sig.
Hehe hon hade också med sig ett par solbrillor och ett armband till mig, jätte fint!
Sen hade hon med sig en spansk tidning, så jag kan träna min spanska lite :)

Skriver mer imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0