-2010-05-22

Godmorgon! :)
Just nu sitter jag hemma hos min älskling som är på en intensiv kurs till ett sommarjobb.
Hoppas det går bra hihih.
Efter skolan mötte jag upp Erik och vi åkte hem till honom, men gick direkt hem till mig för att lämna lite grejer hemma hos mig. Vi var kvar hos mig ett tag och satt ute och solade och tog en massa kort.
Sen tog vi cykeln till Erik och så åkte vi till Ica och handlade till våran lilla grillkväll.
När vi kom hem från ica så förberedda vi allt och så sen gick vi ut, och det var helt underbart. Vi hade super mysigt!

Jag kollade nyss ut genom fönstret och insåg att det är ju hur bra väder som helst. Det är för fan 29.9 grader ute, jävlar va underbart!
Så nu blir det bara att fixa sig lite och sen ska jag ta cykeln och trampa iväg till pappa, och så ska jag träffa Magdoooos, hihih! Ska bli super kul :)

Lägger in lite bilder från igår också tänkte jag :)


I LOVE YOU!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0