-Mysig helg

Halloj!
Nu har jag inte skrivit på länge igen.
I helgen har jag tagit det lugnt med min baby och så,
I fredags var han med mig till stallet och red, det var as roligt. När vi kom hem åkte vi hem till honom och gick och köpte kebab och satte oss och spelade kort hehe, det var super mysigt!
I lördags åkte Erik iväg tidigt till vkc så han skulle hinna värma upp ordentligt och så medans jag låg kvar i sängen och sov, så skönt! Vid halv 12 åkte jag och Eriks pappa till vkc för att kolla på km. Jag var jätte nervös när jag satt där och väntade. Erik var as duktigt!!
När vi kom hem åkte vi till marknaden och mötte upp Josefine, vi gick runt där ett tag, men sen började det regna och det blev så kallt, så vi cyklade hem igen.
På kvällen åkte vi ner på stan och min älskling bjöd mig på mat, så mysigt!
Efteråt åkte vi hem och bara tog det lugnt.
I söndags gjorde vi inte så mycket, vaknade rätt så tidigt men kom endå iväg till stallet vid 2 haha.
Vi åkte och red men hästen var inte lika lydig då, men men.


Kommentarer
Postat av: erikhjärtasanna<3

jävla häst!! <3

2010-05-31 @ 21:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0