2010-05-19

Hallojsan!
Imorse vaknade jag upp bredvid min underbara älskling, och jag skulle ha kunnat legat kvar i sängen hela dagen, men nej nej jävla äckliga skolan var ivägen och störde. Missade sisådär 100 bussar påväg till skolan, det var ju underbart.
Efter skolan åkte jag och överaskade baby som tydligen hade känt på sig att jag skulle komma haha, det var super mysigt, I LOVE YOU!!
På eftermiddagen åkte jag till stallet och red 2 timmar, första red jag en bana med en massa koner och sånt, och sen var det bara att hoppa av och byta häst och så hoppade vi. Är så jävla nöjd!
Jag har börjar rida väldigt mycket nu, från att ha ridit 1 gång i veckan till att rida minst 4 - 5 gånger/vecka. Det är as kul men det börjar kännas lite i kroppen. Mina hälsenor,knän och rygg känns lite små sliten haha.

Just nu är mitt humör inte alls på topp, är så irriterad så jag inte vet vart jag ska ta vägen riktigt, så jag får väl ta och skriva av det här kanske?
Iallafall, mina lärare tar död på mig, jag är så himla stressad över skolan. Va hände? Från att ha nästintill ingenting alls till att lärare bara kastar slutuppgifter över oss och pressar oss till 1000. Och nöjda blir dom aldrig, det är ju bara för underbart.
Sen att min dator bara hakar upp sig och segar som ALDRIG förr gör ju inte saken bättre. AAAAAHHHHHHHHHHHHH!

Juste fick precis reda på att jag har utvecklingssamtal imorgon tydligen.. hah kul!






Kommentarer
Postat av: erikhjärtasanna<3

vilken fin bild älskling :)<3 på söndag, efter ridningen ska du få jätte skön massage över hela kroppen!!! :D<333333 om det hjälper ifrån allt bekymmer i skolan.. :(<3 tala med mig älskling :)<3

JGA ÄLSKAR DIG!<3

2010-05-19 @ 22:37:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0