-2010-11-09

Halloj!
Väldigt ovärd dag i skolan idag, jag började kl 8 med idrott, usch usch och efter idrotten vid halv 10 gick vi mot nästa lektion som var inställd och eftersom att det var en sån lång lektion fick vi åka hem och jobba med svenska så länge vi gick på den sista lektionen idag och eftersom att jag har min på carlforska så åkte jag hem i mellan, så ja jag har varit hemma ett bra tag nu, riktigt jävla skönt! Men lite ovärt att gå upp.....
Igår var jag hemma hos min älskling och han hade vart så söt och köpt ett jätte roligt spel som han och jag tyckte om båda två så igår spelade vi Hamster ball i typ 3, 4 timmar, så jävla kul :D
Har aldrig riktigt tyckt att det har varit nå kul att spela sådär men nu blev jag riktigt fast haha!

Juste!
Jag måste bara berätta om en sjuk händelse i söndags, gu det kändes som om jag var med i "vi hade iallafall tur med vädret"
Jag och Erik skulle tvätta bilen, i en sån där biltvätt grej. Så vi kör in där och maskinen sätts i gång och det kommer ut något balsam liknade medel ut så man inte ser någonting och efter det började vattnet spruta och när vattnet har kommit förbi mitt fönster (där framme) så känner jag vatten på mig och jag får panik och tänker öppna min dörr för att sedan stänga igen? hm.. så kollar jag bak och då visar det sig att bak rutan är ÖPPEN och jag får panik och fattar inte vad jag ska göra medans erik sitter som en fågelholk och fattar noll tills han kommer på att han måste stänga. Och då är hela baksätet både blött och vitt efter det där balsamet....
Sen inte nog med det så känner erik att han måste öppna rutan för att fälla tillbaka det där lilla sidofönstret som hade åkt in lite, så han öppnar och ber mig räta till det men jag fattar inte vad jag ska göra så jag börjar trycka lite lätt på rutan och fattar ingenting medans han panikar och skriker åt mig att jag ska trycka och jag fattar fortfarande inget så till slut hoppar han öve mig och fixar till rutan så som han ville ha det men grejen var att då hade vattnet redan hunnit tillbaka så det blev lika mycket vatten i framsätet som där bak.... hm... inte våran grej riktigt det där med att tvätta i en maskin...



Nu bär det snart av till Carlforska där min lilla pickie väntar på mig så blir det spanskaaa.
Jag tror jag håller på att bli sjuk, det kliar så förbaskat i min stackars näsa  och jag får nys attacker med typ 10 nysar i varje :(




Kommentarer
Postat av: din lilla pickiiiieee<333333333 som sanna älskar (a)

hahahah! ja får film i huvet som spelas upp :P

din näskliare!!<3

2010-11-09 @ 22:34:18
URL: http://nicoleangten.blogspot.com
Postat av: Anonym

HAHAHHAHAH va fan x) <3

2010-11-10 @ 22:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0