-2010-11-10

Halloj!
Jag kollade nyss på världens bästa film!
The last song, den var så bra, hade nog alla känslor med, grät floder gjorde jag också.
Så om ni inte har sett den måååste ni se den.
Älskling om du ser det här så åker den med till dig imorgon också (A) :)
Just nu sitter jag i mitt rum som ser ut som en svinstia rent ut sagt, men strax blir det bra hihiihi!
Nu har jag flyttat allt till andra rummet förutom sängen, så det blir en natt till i mitt gamla rum.
Idag hade jag en väldigt kort dag i skolan, 10 min... wow. så ovärt!
Men imorgon är lilla jag ledig, guuu va skönt, verkligen.

Åh jag blir bara så trött på folk som tror dom har koll på läget, men egentligen vet dom inget alls!
Så lägg dig inte i idiot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0