-2010-11-17

Halloj!
Igår kväll kom min älskling springandes till mig, hihi hur sött är inte det?
Du är för underbar Erik <3

Igår var jag ute i stallet, hos min galna lilla Cleo, jag tror hon trodde hon var en gallopör blandat med en rodeo häst hihi.
Aldrig sett något liknande, jag körde en sväng på marken iallafall. Hon hoppade rakt upp, drog ner huvuder och sköt upp ryggen och eftersom att jag inte var berädd så flög jag som en vante och landade på mitt lilla huvud och innan jag hann resa mig upp så hade hon sprungit iväg ut på vägen och jag var så himla rädd för det kom en bil också, men bilen stannade så Cleo sprang förbi och mot stallet. Där stannade hon utanför dörren och kollade så att jag levde och var på väg tillbaka, när hon såg att jag var det så spang hon in i stallet.
Men jag slet ut henne igen och hoppade upp och fortsatte rida.
Då gick hon som en pärla! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0