-2010-11-21

goookväll!
Har varit helt seg hela dagen så jag ska krypa ner i min underbara säng snart, ensam tyvärr.... men men jag får överleva.
Den här dagen har känts lång!
Vaknade upp bredvid min älskling och vi skyndade oss att göra oss iordning för att åka till elgiganten och sen skjutsade han hem mig så kom pappsen och hämta så drog jag till stallet, och tog en mysig tur i skogen med cleo efter det åkte jag direkt till Rocklunda och skulle skriva kritik på seriehoppningen, 20:40 var jag hemma. Så otroligt skönt!
Den här helgen har jag spenderat med min kära pojkvän och min vackra polle hihi!
Jag har blivit anklagad för en jävla massa grejer på nätterna och jag vet inte vad hahah sjukaste 2 nätterna tror jag...!
förreste nu har jag äntligen hittat Rihannas version av love the way you lie,
och lyssna på den! För den är så himla bra, är helt fast.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0