2010-11-27


1 år med min stora kärlek!

Den 27 november 2009 var den bästa dagen i mitt liv!
Dagen då du och jag blev vi.
Under 1 år har jag känt mig lyckligare än jag någonsin förut gjort
och jag har känt mig levande på ett underbart sätt.
Erik Norling, du får mig att sväva på rosa små söta moln
Jag älskar dig mer än vad ord kan säga<3


Den första bilden på oss, den 28 november 2009. <3



På våran 1 års dag vaknade jag upp bredvid min baby och med ett leende
gav han mig sin mobil och visade en lång lång underbart vacker text han hade skrivit
åt mig. Och känslig som jag är så kom det självklart tårar alltså glädje tårar hehe.
På kvällen bjöd han ut mig på middag och vi hade så mysigt!
Vi satt på ett jätte mysigt ställe.
Efter det gick vi till spy bar med eriks pappa och per som vi mötte upp utanför spy bar,
men jag kom inte in såklart så vi gick till pitchers och tog en cider innan vi åkte hem.
När vi kom hem så tände erik ljus och gjorde det jätte mysigt med massage och grejer.
Så otroligt mysigt!
Jag blir bara mer och mer kär i dig för varje sekund <3


Såhär fina var vi i lördags när vi skulle ut och äta <3


Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis, vad roligt! :)

2010-11-30 @ 22:29:05
URL: http://annalds.blogg.se/
Postat av: nicoliiita

Nawsi nawnaw :D <3

2010-12-02 @ 16:26:14
URL: http://nicoleangten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0