-2010-10-06

Halloj!
Nu sitter jag här helt ensam utan min älskling, första gången på 1 vecka som jag ska sova själv, usch va hemskt!
Vi har haft en alldeles underbar vecka och verkligen fått prova på hur det känns att bo ensamma, vi har haft super kul!
förutom att jag har smittat mitt älskade hjärta med min förskyldning haha men det är ju inte så konstigt egentligen hahah.
Om någon timme kommer mami hem så nu är det städat och fint här hemma haha!
Imorgon börjar jag 1 så himla skönt att få sova så ikväll ska jag nog kolla på någon film!
gonatt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh men vilken fin bild :(<3 på mig alltså....du är sjukt fin :D<3

2010-10-07 @ 18:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0