-2010-10-24

Haft en jätte mysig helg med Erik
i lördags följde han med mig hela dagen i stallet och när vi kom hem tog vi det bara lugnt och på kvällen myste, och köpte mat och kollade på tv.
På kvällen åkte vi hem till mig och gick ut med hunden sen gick vi och la oss ganska tidigt så sköönt!
Och så sov vi till 1 imorse, jätte skönt att sova ut!
På dagen har vi bara tagit det lugnt, kollade på typ 3 family guy avsnitt, bästa någonsin!
Och på kvällen åkte jag till rockis och satt o skrev kritik lappar på seriehoppningen, alltid lika spännande att se!
Nu ska jag strax gå och kika på Scream queens.
godnatt

saknaaa mallis<3


blev så ridsugen nu när jag kollade på alla som hoppade idag hehe :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag saaaknar med :( <3

2010-10-26 @ 18:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0