-Helgen

Den här helgen har jag varit med Erik hela helgen och vi har haft det super mysigt!
I lördags hjälpte jag till lite i stallet och vi rensade hö skullen, för höet kommer nu i veckan, så nu ser det fint ut där uppe!
Och efter det satte vi upp hagen också, så nu har jag en himla träningsvärk alltså!
Idag var det ponnytävlingar på rocklunda så jag var där och var prisutdelare nästintill hela dagen hehe.
Tröttsamt men roligt!

Här kommer Mallorca del 3:




mitt soleksem på halsen som jag samma dag vi kom dit tog döööd på mig...






hahah jag hade mina små problem hela veckan... soleksem + sönderbrända läppar som inte klarade solen 1 sekund! Så jag var så vacker med mina fina kläder antingen runt halsen eller i ansiktet..

min snygging <3

näst sista dagen ungefär köpte jag ett solskyddsfaktor för läpparna, och ta me fan det är nog mitt bästa köp någonsin :):) jag kunde äntligen sola :D





fiint!
long beach ice tea <3



Det vackraste ställe jag nagonsin vart på!

knubbsälen sanna......

Den enda dykningen jag klara på hela veckan!! :D

<3<3

Haha du är bra du <3


hihih <3

..... :)

<3<3<3<3<3




Kommentarer
Postat av: Anonym

åååååååååååååhhhhhhhhhhhh jaaaaaag saaaknar såååå himlaaaaaaaaa myckeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!<33333333333333

2010-09-05 @ 22:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0