-Mallorca del 6

Här kommer Mallorca del 6 och förmodligen sista delen...


<3

Vill tillbaka..



Jag älskar dig <3



så fina så..






















Det var hur mycket fiskar som helst...



Min trötta älskling <3




ren lycka<3

tattoo

our friends



mojito <3



En alldeles för tidig morgon..


Efter att vi precis insett att vi gick in på fel buss och höll på att komma till Norge så satte vi oss och väntade på våran svenska buss..

Palmas flygplats

<3

hejdå mallorca..<3



Den här resan som jag och Erik gjorde till Mallorca, har varit den bästa resan jag gjort!
Jag önskar för varje dag som går mer och mer att jag fortfarande var kvar där eller kunde åka dit nu, med Erik.
Jag vill tillbaka, <3
Jag älskar dig Erik, du vet det va..? <3

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Haha, hjälp. Känns som vi tog lika många bilder på hela resan som du har lagt upp nu på del 6, haha :d så bra var vi på att använda kameran... Men det ser ju riktigt härligt ut där ni var! (:

2010-09-23 @ 10:25:43
URL: http://rnystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0