-2011-04-16

Hejsan!
Igår var jätte kul, vi träffades hemma hos Nickan, jag nickan atosa och så var gehan där och vi fixade oss m.m.
Senare mot kvällen åkte vi hem till Mikaela som hade festen.
Där var det skit kul verkligen haha.
Sen innan dom andra skulle ut på krogen kom erik och hämtade mig.
Så bogserade han mig hem hihi och när jag kom hem var jag så trött och somnade direkt!

Jag lägger in bilder när nickan skickar till mig.
Nu ska jag börja göra mig iordning inför kvällen!


Här kommer en bild från fredagens vlt istället.

Besvikna. Sanna Palmlöf, Lovisa Baunsgaard, Sara Gustavsson och Izabel Johanson vill gå även sista året på Wenströmska.

http://vlt.se/nyheter/vasteras/1.1172137-de-kan-tvingas-byta-skola



Pusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0