-2011-04-21

Visst är det härligt med lov?
Liksom att kunna göra vad man vill på dagarna, sova hur länge man vill och inte känna sig stressad att man behöver gå och lägga sig för att man ska till skolan dagen efter?
Så underbart.
Idag har jag setat på balkongen hos erik och solat, sen på kvällskvisten åkte jag och mamma till stallet.
Var ute och red på fältet haha det märks att Cleo har jobbat hårt i veckan hon kändes lite seg idag.

Imorgon blir det en tidig uppgång, eller ah Fia kommer och hämtar mig vid 10 och så ska vi åka och rida och rida i ridhus.
Sen på eftermiddagen åker jag och erik till farmor!

Nu ska vi ta och krypa ner i sängen och kolla på en film med lite godis hihi!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0