-trööööött

Sitter i skolan just nu och är helt slut, men som tur är slutar jag snart..
Igår kväll kunde jag inte somna så jag låg i nån timme och lyssna på när erik snarka.. kul... haha
Sen ringde klockan 05:30, och bara det att klockan var 5 blev man ju helt slut av haha. Sen kom farfar och hämta mig så åkte vi till arlanda och hämtade pappa, Nanya och Nike, åh det var så kul att träffa dom verkligen, har längtat så!

Men jag är TRÖTT, och inget går som det ska nu i skolan, älskar datorer <3 <3 <3

Nu åker jag heeem!
skönt.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Saknar nästan mediedatorerna lite grann, de gjorde alltid som man ville <3<3 not.

2011-04-27 @ 11:29:47
URL: http://rnystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0