-2011-12-12

Jag har som ni kanske märkt inte haft så stoer blogglust dom senaste veckorna... fick tillbaka den lite nu efter att ha pratat lite bloggning med Magda.
Jag har inte så mycket att skriva nu för tiden därför har jag inte vart så sugen, idag har jag iallafall fått lite julklappar inhandlade tillsammans med mamma känns skönt har bara två julklappar kvar.
Sen åkte jag till bästa Cleo och såg att hon trampat upp gamla sår.. så nu är det bara att ta det lugnt igen(!)

Imorgon ska jag träffa min så saknade vän Nicole, och hon ska följa med när jag solar och sen göra lite ärenden på stan. Myspys <3


Här kommer första bilden på min vackra lillasyster Nicki som föddes den 20 November 2011 <3

Kommentarer
Postat av: The other nikkkiii ;) cool ja är! NOT

asså den där ungen... GE MIG ! <3

2011-12-19 @ 01:03:39
URL: http://nicoleangten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0