-krasslig påny

Halloj!
Idag har jag haft en lugn dag i skolan och en lugn och skön eftermiddag, hehe jag försökrte verkligen att inte somna när jag låg och kollade på desperate men som vanligt så somnade jag såklart, men men det var så skönt!!
Och nu på kvällen så har jag vart på möte i stallet.

Och imorgon ska jag till skolan och sen ska jag åka och sola igen så skönt och på kvällskvisten så åker jag till min älskade bebis häst hihi. Hon är lite krasslig i benet just nu.. hon skadade sig i hagen för ca två veckor sen och när hon väl började komma igång nu igen så gjorde hon illa sig igen, och denna gång har svullnaden inte lagt sig och hon är väldigt varm i benet så imorgon ska min pärla till farbror daktorn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0