-2011-02-03

Idag slog det mig att det faktiskt är alla hjärtans dag snart... något som jag aldrig riktigt lagt en tanke på förräns förra året, det var den allra bästa alla hjärtans dagen i mitt liv.
Men iår är det annorlunda, och för första gången har jag ångest över att det faktiskt bara är om 2 veckor.
Ingen aning om vad som händer då och åh usch nej ska inte ens tänka på det!


Idag iallafall så har jag vart på stan med nicole, vi gick och åt på chicco och sen gick vi till oxen och solade,
vi är så dryga... haha... alltså vi hade ett dubbel rum och så fick vi bara en polett så vi frågade liksom varför vi inte fick två? men det bhövdes bara till ena tydligen den andra skulle man bara trycka på start. Så hon som jobbade där sa att vi skulle stoppa in poletten i den högra när man kom in och den som var rakt på behövde inte. Men grejen var att jag tänkte liksom ah den här är rakt fram ifrån dörren..
och så gick vi till den "högra" men det var bara det att det var den vänstra och äh de blev bara kaos hahah!

Efter de så gick vi och satte oss på mc donals ett tag innan vi gick vidare i lite affärer.
Köpte två jätte söta nagellack ett som är lite mer "vintrigt" och ett lite mer sommrigt.


Förra årets alla hjärtans dag <3


Kommentarer
Postat av: nicoliiiita

yaaah de va kaoooz bree :o <3

2011-02-03 @ 18:48:29
URL: http://nicoleangten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0