-2011-02-07

Har inte haft dom bästa dagarna direkt kan man inte säga, så jag behövde en dag för mig själv.
Jag vaknade imorse vid 12 ungefär det var så skönt att bara få sova.
Även fast jag kände att jag skulle kunna ha sovit hur mycket mer som helst så fick jag lite ångest att jag fortfarande låg i sängen så jag gick upp och ut med min kära hund.
När jag kom in igen kände jag mig så otroligt sugen på spicy..
Så erik bad mig komma ner på stan efter att han hade slutat så kunde han följa med mig dit, så snällt.
Vi hade en trevlig stund på stan och jag var hemma igen vid 7.
Så nu sitter jag här framför min dator och laddar ner lite appar till min ipod :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0